Ringke Spigen SGP Caseology Audio-Technica Apple Samsung Sony HTC LG Nokia Microsoft BlackBerry Alcatel Huawei Motorola OnePlus Asus Lenovo Acer Xiaomi Google Wiko Univerzalno Slušalice in Zvučnici Dodatna oprema Elektronika GoPro Prijenosniki Luc


Ako želiš artikl dodati u košaricu, klikni gumb "U košaricu" kod odabranog artikla
Isprazni košaricu

Često postavljena pitanja (FAQ)


Što je gizzmo.hr?

Gizzmo.hr je internet trgovina specijalizirana za prodaju dodatne opreme za Vaše mobilne uređaje.

 

Kako naručiti proizvode?

Željene proizvode jednostavno dodate u košaricu klikom na gumb "U košaricu", zatim kliknete na poveznicu "Na blagajnu", upišete svoje podatke i paket je već na putu! Ako ne volite tehnologiju, a ipak želite uljepšati svoj mobilni uređaj možete nam i bilo kada poslati e-mail na info@gizzmo.hr.

 

Što ako me u vrijeme dostave nema kod kuće?

Ukoliko Vas nema doma kada dostavljač pozvoni na vrata, ostaviti će Vam obavijest o primljenoj pošiljci. Na obavijesti nalaze se svi potrebni podaci, koji su potrebni, za dogovor novog termina dostave ili promijenu adrese dostave. To možete učiniti online putem ili kontaktirajući službu za korisnike dostavne službe (Overseas Express).

 

Dobio/la sam promocijski kupon s popustom. Kako ga mogu iskoristiti tj. gdje ga mogu upisati?

Vrlo jednostavno: na jednu kupovinu možete iskoristiti jedan kupon i to tako da ga upišete u prozor za kod za popust na prvom koraku blagajne. Zatim pritisnite enter. 

 

Nakon upisa promocijskih kupona povisio se je trošak poštarine. Zašto?

Mr. Gizzmo nudi besplatnu poštarinu za sve kupovine nad iznosom 300 kn i više. Ako je ukupna cijena odabranih artikala samo malo viša od 300 kn, može se dogoditi da iznos nakon upisivaanja kupona padne pod 300 kn i tada besplatna poštarina više ne vrijedi.

 

Koji su načini plaćanja?

Gizzmo.hr nudi slijedeće načine plačanja:

 

  • plaćanje pouzećem dostavi
  • plaćanje putem Paypal-a
  • plaćanje s kreditnom karticom

 

Da li mogu dobiti originalni R1 račun na tvrtku?

Naravno! U napomene narudžbe upišite podatke tvrtke i OIB te ćemo originalni račun dodati u Vaš paket.

 

Odabranog artikla trenutno nema na zalihi. Kada bi mogao biti dostupan?

Za točnu informacijo o određenom artiklu pošaljite nam link na proizvod na info@gizzmo.hr.

 

Kojom dostavnom službom će biti poslan moj paket?

Narudžbe šaljemo preko Overseas Express.

 

Koliko iznosi trošak poštarine?

Trošak poštarine i pakiranja iznosi 24,90 kn. Ukoliko je vrijednost Vaše narudžbe veća od 300 kn, dostava je besplatna.

 

Kako mogu provjeriti status moje narudžbe?

Nakon što otpremimo Vaš paket, na navedeni broj mobitela poslati ćemo Vam informativni SMS. Ukoliko želite detaljne informacije o stanju narudžbe, možete nam pisati na info@gizzmo.hr.

 

Kada mogu očekivati dostavu, ako naručim danas?

Uobičajeni rok za dostavu je 1-3 radna dana.

 

Da li se je za predaju narudžbe potrebno registrirati?

Za narudžbu nije potrebna nikakva registracija, a predaja narudžbe traje samo nekoliko minuta. Željene artikle najprije dodate u košarico i zatim na blagajni odberete način plaćanja, upišete Vaše podatke i na kraju potvrdite narudžbu. Nakon uspješno zaključene kupovine, na e-mail ćete zaprimiti potvrdu narudžbe.  

 

Naručeni proizvod mi se ne sviđa, kako mogu izvesti zamjenu artikala ili zahtjev za povratom iznosa kupovine?

U Gizzmo.hr nam je zadovoljstvo stranaka na prvom mjestu i svjesni smo da se pravi dojam o artiklu dobiva o njegovom fizičkom izgledu. Zato ćemo Vam rado pomoći omogućiti Vam zamjenu artikala. 

Kupac može u roku 14 dana putem maila najaviti povrat proizvoda, a mi ćemo mu poslati upute o povratu. Povrat robe vrši se putem dostavne službe Overseas Express. U dogovoru s kupcem, naručujemo preuzimanje robe na adresi kupca.

Pošiljci priložite račun, napiši razlog povrata i proizvode koje ste odabrali za zamjenu. Ako želite povrat novca, napišite broj tekućeg računa na koji želite povrat novca.

 

Mogu li proizvode negdje fizički vidjeti i osobno ih preuzeti?

Trenutno osobno preuzimanje proizvoda nije moguće.



Imam pitanje koje nisam mogao pronaći, kamo se mogu obratiti?

Vaše pitanje nam možete poslati na info@gizzmo.hr.

gizzmo.hr Facebook