Veliko proljetno čišćenje - Maske i zaštitna stakla do -80 %! Samo do rasprodaje zaliha >>

Pogledaj

Besplatna podrška korisnicima (8.00 - 12.00): 01 7757 019

Česta pitanja (FAQ)

  1. Osnovna pitanja
Što je gizzmo.hr?

Gizzmo.hr je vodeći web-prodavač dodataka za mobilne telefone u regiji. Nudeći više od 20.000 proizvoda koji odgovaraju tisućama različitih uređaja, gizzmo.hr je ponosni dobitnik pet nagrada Online prodavač godine iz Slovenije i Hrvatske u 2014., 2015. i 2016. godini, Web Champion u 2017. i 2018. i dobitnik prvi put podijeljenje nagrade Adriatic Web Champion 2020 za najbolju web trgovinu cijele regije između 381 trgovca iz Slovenije, Hrvatske i Srbije.

Kako mogu kupiti proizvod?

Proces je vrlo jednostavan. Pregledajte našu ponudu dostupnih proizvoda, odaberite one koje želite naručiti i pritisnite gumb U košaricu. Nakon toga samo kliknite gumb Na blagajnu, popunite obrazac za otpremu i započnite odbrojavanje.

Ako vas web-trgovine zbunjuju i više volite osobnu komunikaciju, slobodno nas nazovite na 01 7757 019 i zajedno ćemo završiti narudžbu. Ako vam je draža kupnja putem e-pošte, možete nam poslati poruku s popisom proizvoda koje želite naručiti uz informacije o dostavi na [email protected].

Kako mogu dobiti promotivni kupon s popustom za sljedeću kupnju?

Naši vjerni čitatelji novosti često ostvaruju pravo na posebne promotivne ponude i popuste. Prijavite se na novosti na početnoj stranici gizzmo.hr i primite kupon od -10 % za svoju prvu narudžbu.

Ovdje ne mogu pronaći odgovor na svoje pitanje. Mogu li razgovarati s nekim?

Bit će nam zadovoljstvo! Samo nam pošaljite e-poruku sa svojim pitanjem na [email protected] ili nas nazovite na 01 7757 019. Naši agenti za korisničku podršku rado će vam pomoći.

  1. Pitanja povezana
    s dostavom
Koja će dostavna služba isporučiti moju narudžbu?

Kako bismo osigurali sigurnu i brzu isporuku, vašu narudžbu isporučujemo putem dostavne službe Hrvatska Pošta.

Ako danas naručim, kada ću dobiti svoj paket?

Ako obavite narudžbu prije 14.00 sati, ona će biti poslana istog dana i bit će u dostavi najkasnije za 2 do 3 radna dana.

U nekim slučajevima vrijeme isporuke razlikuje se od standarda za koji dan ili dva. Vrijeme isporuke svakog proizvoda jasno je prikazano na stranici proizvoda.

Koja je cijena dostave?

U primjeru da je ukupna vrijednost odabranih proizvoda iznad 50 EUR (376,70 HRK) nemate troškova dostave. Trošak poštarine i pakiranja u primjeru virmanskog plaćanja i plaćanja karticama Visa i Mastercard iznosi 3.50 EUR (26,37 HRK), u primjeru plaćanja pouzećem trošak poštarine iznosi 3.90 EUR (29,38 HRK), i u primjeru plaćanja putem Paypala trošak poštarine iznosi 4.90 EUR (36,92 HRK). Ukoliko artikl ne navodi drugačije, uobičajeni rok isporuke je 2-3 radna dana od trenutka potvrđene narudžbe.

U slučaju kupovine proizvoda iz segmenta REBORN trošak poštarine obračunava se bez obzira na iznos kupovine. Iznimka vrijedi za kupovinu gdje su kraj proizvoda iz segmenta REBORN, obuhvaćeni drugi proizvodi čija je ukupna cijena veća od 50 EUR (376,70 HRK). U navedenom slučaju poštarina je besplatna.

Što će se dogoditi ako u vrijeme isporuke ne budem kod kuće?

Hrvatska Pošta će na vašoj adresi ostaviti listić putem kojeg možete paket preuzeti u poštanskom uredu ili paketomatu.

Kako izgleda proces isporuke?

1. korak: Dostava informacija

Kada zaprimimo vašu narudžbu, obrađujemo je i otpremamo putem dostavne službe. Dostavnoj službi prosljeđujemo vaše kontaktne podatke (telefonski broj + e-adresa) kako bi vas mogli obavijestiti o procesu dostave.

2. korak: Okvirno vrijeme isporuke

Ujutro na dan isporuke dostavna služba poslat će vam SMS kojim će vas obavijestiti o okvirnom vremenu isporuke.

Ukoliko vam vrijeme dostave ne odgovara, možete kontaktirati dostavnu službu Hrvatska Pošta i dogovoriti se za novo vrijeme/datum/kraj dostave uz pomoć informacija o pošiljci koje ćete zaprimiti putem SMS-a/e-poruke.

  1. Pitanja vezana
    uz narudžbu
  1. Pitanja vezana uz narudžbu
Moram li se prijaviti u bilo koji sustav kako bi proveo narudžbu?

Ne, ne morate se prijaviti. Završetak kupnje jednostavan je proces koji traje minutu.

Jednostavno odaberite željene proizvode, stavite ih u košaricu, odaberite način plaćanja i unesite podatke o isporuci. Nakon završetka narudžbe dobit ćete e-poruku s potvrdom narudžbe na svoju e-adresu.

Mogu li izmijeniti narudžbu nakon dovršetka kupnje?

Iako se naš tim trudi što prije poslati vašu narudžbu, učinit ćemo sve što je u našoj moći kako bismo izmijenili artikle u vašoj narudžbi ako nije još nije poslana. Samo nam što prije pošaljite e-poruku na [email protected] ili nas nazovite na 01 7757 019.

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Kada dovršite narudžbu, dobit ćete potvrdu putem e-poruke. Ako želite dodatne informacije o svojoj narudžbi, nazovite nas na 01 7757 019 ili pošaljite e-poruku na [email protected].

Proizvoda koji želim naručiti nema na skladištu. Kako ga mogu kupiti?

Ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-poruku s URL-om proizvoda kojeg nema na zalihama na [email protected]. Obavijestit ćemo vas o predviđenom datumu dolaska i pomoći vam da dovršite svoju narudžbu.

Dobio/la sam promotivni kupon. Kako ga mogu iskoristiti?

Upotreba promotivnog koda jednostavna je. Jednostavno unesite kod u polje za promotivni kod prilikom odjave i pritisnite Enter.

Cijena dostave povećala se nakon što sam unio promotivni kod. Zašto?!

Mr. Gizzmo nudi besplatnu dostavu ako je ukupan iznos proizvoda veći od 40 EUR (301,38 HRK). Ako je vaš ukupan trošak samo malo veći od 40 EUR (301,38 HRK), može pasti ispod 40 EUR (301,38 HRK) nakon upisivanja promotivnog koda, čime je besplatna dostava nemoguća.

  1. Pitanja vezana uz uplatu
Kako mogu platiti?

Nudimo slijedeće opcije plaćanja. Odaberite opciju koja vam odgovara:

• PayPal

• Plaćanje kreditnom/debitnom karticom Visa ili Mastercard

• Akontacija

• Plaćanje pouzećem (dostavnoj službi)

Mogu li dobiti račun R1?

Naravno! Prilikom završetka kupnje i popunjavanja informacija o dostavi kliknite gumb Želim račun na poduzeće u gornjem desnom kutu. Ako je vaša tvrtka porezni obveznik, u Hrvatskoj ćete dobiti račun bez uračunatog PDV-a. Jednostavno unesite OIB poduzeća u ispravnom obliku i popunite sve druge potrebne podatke za svoju tvrtku.

Napomena: kada odaberete opciju računa na poduzeće, sustav će automatski popuniti pozivni broj vaše zemlje. Ne morate ga ponovno upisivati – samo upišite dio broja svojeg identifikacijskog broja za PDV.

  1. Zamjene i povrati
Jedan od proizvoda koje sam naručio/la nedostaje ili je oštećen. Što mogu učiniti?

Gizzmo.hr vaše zadovoljstvo stavlja na prvo mjesto, tako da se u slučaju problema s proizvodima za to unaprijed ispričavamo. Kontaktirajte našu nagrađivanu korisničku podršku na [email protected]. Oni će vam rado priskočiti upomoć – ako želite povrat novca ili zamjenu proizvoda.

Nisam potpuno zadovoljan/a proizvodom, mogu li dobiti novi/drugi?

Shvaćamo da možete dobiti pravi dojam o proizvodu samo kada ga vidite uživo.

Zato imate 28 dana kako biste ga testirali i odlučili želite li ga zamijeniti. Tijekom tog razdoblja rado ćemo vam pomoći i zamijeniti proizvod koji ste naručili. Na sljedećoj poveznici provjerite kako možete iskoristiti naše 28-dnevno jamstvo.

Prazna
košarica?

Kupcima često nudimo posebne akcije. S praznom košaricom ih nažalost ne možeš iskoristiti.

Napuni ju s klikom na gumb "U KOŠARICU" kod pojedinačnog artikla.

Košarica

Poklon možeš odabrati na blagajni!

28-dnevno jamstvo zadovoljstva

Notice