Za otključavanje Black Friday kupona povuci klizač i dokaži da si čovjek

Aktiviraj kupon!

Kupon BFX35 je aktiviran!

Besplatna podrška korisnicima (8.00 - 12.00): 01 7757 019

Uvjeti poslovanja

Ostavi knjigu koju trenutno čitaš, i sljedeći mjesec provedi u čitanju uvjeta poslovanja. Izvrstan materijal za čitanje, čak i na plaži. Uvjete možeš jednostavno ispisati i na papir, a u tom slučaju telefon i tablet ti na plaži neće trebati!

  1. Opće informacije - 1
1.1. Uvjeti poslovanja

Internetskom trgovinom Gizzmo.hr (u nastavku "Gizzmo.hr" ili "internetska trgovina") upravlja tvrtka Val skupina d.o.o. (u nastavku "ponuđač"). Opći uvjeti poslovanja određuju djelovanje Gizzmo.hr, prava korisnika i poslovni odnos između ponuđačem i kupcem.

1.2. Podaci o tvrtki

Val skupina d.o.o.
Hrvaška ulica 10
1000 Ljubljana
Slovenija, EU


IBAN: HR4224840081107012093
VAT: SI22490388
OIB: 68872654391

1.3. Pritužbe i sporovi

Ponuđač poštuje valjani zakon o zaštiti potrošača. Ponudač će se truditi ispuniti svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sistem rješavanja pritužbi i odrediti osobu sa kojom se, u slučaju poteškoća, kupac može povezati telefonski ili putem maila. Pritužbu je moguće podnijeti putem e-mail adrese [email protected]. Postupak rješavanja pritužbi je tajan.


Ponuđač će u roku pet radnih dana potvrditi prijem pritužbe, javiti kupcu koliko dugo će postupak trajati i sustavno ga obavještavati u razvoju postupka. Ponuđač je svjestan da svaki sudski spor iziskuje ekonomski trošak i time potrošaču nudi sve u svojoj mogućnosti da se svaki spor riješi sporazumno.

1.4. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno s pravnim normativima, ne priznajemo nikakvog izvođača izvansudskih rješavanja potrošačkih sporova kao pristojnog za rješavanje potrošačkih sporova, koje bi potrošač imao mogućnost započeti u skladu s zakonom o Izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Gizzmo.hr, koji kao prodavatelj artikla i pružatelj usluga nudi internetski prodavaonicu na području Evropske Unije, na svojoj internet stranici objavljuje elektronski link do platforme za internetsku plaftormu za rješavanje potrošačkih sporova. (IRS).
Platformu možete naći na slijedećem linku OVDJE

Navedena regulacija dolazi iz Uredbe (EU) br. 524/2013 Evropskog Parlamenta, Svijetu o online rješavanju sporova i promjeni Uredbe (ES) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/ES.

  1. Zaštita osobnih podataka - 2
  1. Zaštita osobnih
    podataka - 2
2.1. Općenito

Tvrtka se obavezuje zaštititi povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika online trgovine. Tvrtka će prikupljene osobne podatke koristiti isključivo za pružanje usluga koje nudi. Tvrtka poštuje povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika online trgovine, stoga će učiniti sve kako bi iste zaštitila od svih kršenja i zloupotrebe. zaštita osobnih podataka korisnika su jedna od prioritetnih zadaća kojima tvrtka posvećuje posebnu pažnju i brigu jer je svjesna osjetljivosti ovog područja.


U određenim slučajevima posredovanje osobnih podataka korisnika je neophodan kako bi posrednik kao davatelj usluga mogao ispuniti svoje ugovorne obveze prema korisniku.  Posrednik prikupljene osobne podatke trajno štiti u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (engl. General Data Protection Regulation – GDPR).

2.2. Korištenje osobnih podataka

U svrhu pružanja usluga koje nudi, tvrtka prikuplja, upravlja, obrađuje i pohranjuje sljedeće korisničke podatke:

  • adrese za dostavu
  • ime i prezime
  • tvrtku tj. naziv pravne osobe (ukoliko je korisnik pravna osoba)
  • OIB broj pravne osobe (ukoliko je korisnik pravna osoba)
  • adresu e-mail pošte (korisničko ime)
  • zaporku u šifriranom obliku
  • kontaktni telefonski broj
  • državu
  • druge podatke koje korisnik dobrovoljno ispuni u obrascima na internet trgovini
  • druge podatke koje korisnik dobrovoljno doda naknadno na svoj profil  


Tvrtka nije odgovorna za točnost, potpunost i ažurnost podataka koje unesu korisnici.
Davatelj usluga ne posreduje podatke trećim stranama, osim ugovorenih podizvođača s kojima davatelj ima ugovor o zaštiti osobnih podataka i koji su ugovorno vezani za iste standarde zaštite osobnih podataka kao i davatelj usluga.
Davatelj usluga prikuplja osobne podatke uz izričitu suglasnost i pristanak pojedinaca. Suglasnosti se čuvaju zajedno s njihovim sadržajem i sadržajem obrasca s kojim su dobiveni.
Davatelj zbirki osobnih podataka čuva se na području Republike Slovenije i Hrvatske i ne prenosi ih u druge zemlje.

Od primanja poruka putem pojedinačnih komunikacijskih kanala, pojedinac se može odjaviti u bilo kojem trenutku. Upute za odjavu nalaze se OVDJE.

2.3. Provođenje politike privatnosti

Zaštita osobnih podataka regulirana je Pravilima o zaštiti osobnih podataka.


Sve osobe redovito ili honorarno zaposlene u tvrtki i imaju pristup do osobnih i drugih podataka korisnika, upoznate su s Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka i dužnosti zaštite osobnih i drugih podataka te su dužni poštivati uvjete povjerljivosti osobnih podataka i privatnost korisnika internet trgovine. Dužnost zaštite osobnih i drugih informacija vrijede neograničeno, i nakon prestanka radnog odnosa s tvrtkom.


Registrirani korisnici mogu u bilo kojem trenutku prestati koristiti online trgovinu i opozvati svoju registraciju. To mogu učiniti na način da pismeno obavijeste o poništenju registracije. Prije slanja izjave o otkazu registracije, obvezni su podmiriti sve nepodmirene obveze koje proizlaze iz kupnje na on-line trgovini. Tvrtka će također zaštititi povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika online trgovine u skladu s ovim pravilima o privatnosti u slučaju otkazivanja registracije

2.4. Jednokratna obavijest o isteku rezervacije

Kod dodavanja proizvoda u košaricu, proizvodi su privremeno rezervirani za kupnju, što omogućuje bezbrižno kupovanje. Zbog legitimnog interesa, kupca o isteku rezervacije za odabrane proizvode obaviještavamo putem e-maila ili SMS-a. E-mail ili SMS služe samo kao obavijest i kupac s time nije upisan ni u jednu promotivnu listu. Također e-mail adresa i broj telefona kupca nije trajno pohranjena, osim ukoliko se kupac s tim nije prethodno složio. Od takve vrste promotivnih obavijesti kupac se može bilo kada odjaviti jednim klikom na gumb “Odjava”.

2.5. Zaštita djece

Poruke oglašavanja bit će jasno navedene (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati dječje povjerenje, nedostatak iskustva ili osjećaj lojalnosti. Ponuđač ne smije prihvatiti narudžbe od nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika.


Pružatelj usluga ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke o djeci bez izričitog dopuštenja roditelja ili staratelja. Isto tako, pružatelj usluga ne smije izdavati podatke djece trećoj strani, osim roditelja ili skrbnika. Pružatelj usluga ne smije pružati besplatan pristup proizvodima ili uslugama koje štete djeci.

2.6. Pravo na obavješćivanje

Imate pravo na besplatne informacije o svojim osobnim podacima kojima mi raspolažemo, kao i pravo na brisanje tih podataka. Ako imate bilo kakva pitanja u vezi s brisanjem, preradom ili upotrebom osobnih podataka, obratite nam se putem e-pošte [email protected] ili nam pošaljite zahtjev redovnom poštom.

Obavijesti o statusu narudžbe: Zadržavamo pravo da Vas putem  SMS poruke na telefonski broj  koji ste unijeli u procesu narudžbe obavijestimo kako je vaša narudžba otpremljena. Ukoliko ne prihvatite narudžbu, pridržavamo pravo da poziva na proslijeđeni telefonski broj kao podsjetnik za preuzimanje narudžbe.

Obavijesti: Nakon prijave za obavijesti, vaše ime, telefonski broj i adresa e-pošte s vašim dopuštenjem bit će korišteni u promotivne svrhe dok se ne odjavite s obavijesti. Prijavljeni ste samo za primanje obavijesti ako je prilikom naručivanja označeno posebno polje koji vam omogućuje prijavu na obavijesti.

U bilo kojem trenutku možete se odjaviti iz baze primatelja obavijesti slanjem poruke na [email protected] ili klikom na vezu "Odjavi se ovdje" na dnu promotivnih poruka.
Za odjavu s povremenih promotivnih SMS poruka slijedite poveznicu za odjavu u primljenoj poruci, unesite svoj broj telefona i kliknite na "Odjava" i uklonit ćemo vaš telefonski broj iz baze primatelja poruka.

Svaki pojedinac čije podatke pružatelj prikuplja, pohranjuje i obrađuje, ima  glede svojih podataka podataka, sljedeća prava:

  • Pravo na zaborav - ukoliko pojedinac više ne želi da se njegovi podaci obrađuju i pod uvjetom da ne postoji opravdan razlog za njihovo dalje čuvanje, u svakom trenutku može zatražiti da se njegovi podaci trajno izbrišu,
  • Pravo na informaciju koliko dugo se čuvaju osobni podaci.
  • Pravo zatražiti ispravak, brisanje ili žalbu.
  • Pravo na prenosivaost - pojedinac može, ukoliko to želi, od pružatelja zahtijevati da mu se proslijede osobni podaci u strukturiranom, općenito korištenom i strojno čitljivom obliku.
  • Pravo na pravni lijek i sankcije - pojedinac ima pravo podnijeti prigovor nadzornom tijelu, kao i pravo na pravni lijek protiv odluke nadzornog tijela ili u slučaju nereagiranja od strane nadzornog tijela, pravo na naknadu štete i odgovornosti.
  • Pravo pojedince da ne bude podvrgnuta mjerama koje proizlaze iz profiliranja, analize ili predviđanja korištenjem automatiziranih načina obrade podataka.
  • Pravo na povlačenje suglasnosti – pojedinac ima pravo povući suglasnost za daljnju obradu osobnih podataka, osobito u slučaju izravnog marketinga
2.7. Postupak ostvarivanja prava

Upoznat sam da mogu sve gore navedene uvjete u vezi s ostvarivanjem prava vezanih uz osobne podatke uputiti pisanim putem na pružatelja, i to  na adresu e-pošte: [email protected].


Upoznat sam da pružatelj za pouzdanu identifikaciju u slučaju ostvarivanja prava u svezi s osobnim podacima može od mene zatražiti dodatne informacije, mjera se može odbiti samo u slučaju ukoliko me se kao korisnika ne može pouzdano identificirati.


Svjestan sam da, po mojem zahtjevu, kojim ostvarujem svoja prava u  svezi  gore navedenim osobnim podacima, pružatelj mora odgovoriti bez nepotrebnog kašnjenja i najkasnije mjesec dana nakon primitka zahtjeva.


Tvrtka čuva osobne podatke pojedinca sve do opoziva pristanka pohrane i obrade podataka pojedinaca. Korisnik može opozvati pristanak za primanje elektronskih poruka (pisanim zahtjevom pružatelju na e-mail [email protected]) ili zahtijevati da tvrtka osobne podatke odmah učinkovito i trajno izbriše.

2.8. Dodatno

U skladu s propisima kojima se uređuje zaštita osobnih podataka, tvrtka je obvezna zaštititi osobne podatke korisnika online trgovine. Ni pod kojim okolnostima bez izričitog pristanka korisnika tvrtka neće prosljeđivati osobne ili druge korisničke podatke trećoj strani odnosno neće omogućiti trećoj strani pregled osobnih ili drugih podatka korisnika, osim ako to ne zatraže državna tijela, ukoliko je takva obveza određena zakonom ili u dobroj vjeri da je takva radnja neophodna za postupke pred sudovima ili drugim državnim tijelima te za zaštitu i ostvarivanje legitimnih interesa tvrtke.

Svi osobni i drugi podaci koje će korisnik pružiti prilikom registracije u online trgovini, kao i prilikom narudžbe kupnje proizvoda, uključujući i sadržaj narudžbe, bit će zaštićeni u skladu s propisima kojima se uređuje zaštita osobnih podataka. Tvrtka neće koristiti ove podatke u bilo koju svrhu koja bi na bilo koji način naškodila korisniku ili drugoj osobi koja je uključena. Tvrtka neće koristiti korisničke podatke za slanje promotivne e-pošte ili drugog neželjenog promotivnog materijala, osim za slanje promotivnih obavijesti na koje će se korisnik pretplatiti odnosno s čijim slanjem će se složiti. Tvrtka može koristiti podatke u anonimnom sažetom obliku u svrhu statističke analize. Povjerljivost osobnih i drugih korisničkih podataka neće biti povrijeđena u bilo kojem obliku.

Tvrtka će zadržati osobne podatke korisnika u zbirci osobnih podataka samo toliko dugo koliko je nužno neophodno za postizanje svrhe za koju se prikupljaju i obrađuju osobni podaci.

Dostavnoj službi bit će povjereni isključivo oni podaci potrebni za isporuku u online trgovini kupljenih proizvoda (informacije o primatelju i adresu za isporuku). Tvrtka će putem e-maila kontaktirati korisnika ako je to potrebno u svrhu kupnje u online trgovini, a preko kontakt telefonskog broja samo ako je u postupku registracije ili kupovine došlo do poteškoća.

  1. Kupovina - 3
3.1. Pravna obavijest

Internet trgovina Gizzmo.hr i svi podaci na njoj, slike proizvoda, grafički i video elementi na stranici su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima i nije ih dozvoljeno reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog odobrenja. Gizzmo.hr i logotip su u vlasništvu tvrtke Val skupina d.o.o.

3.2. Ponuda artikala

Artikli na Gizzmo.hr su redovito ažurirani. U slučaju da nisu raspoloživi, to je jasno naznačeno.

3.3. Načini plaćanja

Ponuđač omogućava sljedeće načine plaćanja:
•    plaćanje pouzećem kod dostave
•    plaćanje putem Paypal-a
•    plaćanje s kreditnom karticom (Visa ili Mastercard)
•    plaćanje virmanom


Kod narudžbe veće od 50 EUR, poštarina je besplatna.

U slučaju kupovine proizvoda iz segmenta REBORN trošak poštarine obračunava se bez obzira na iznos kupovine. Iznimka vrijedi za kupovinu gdje su kraj proizvoda iz segmenta REBORN, obuhvaćeni drugi proizvodi čija je ukupna cijena veća od 50 EUR. U navedenom slučaju poštarina je besplatna.

Kupoprodajni ugovor (narudžba) je u elektronskom obliku spremljena kod ponuđača, a kupac pri kupnji automatski zaprimi potvrdu o narudžbi na upisanu elektronsku adresu.

Za narudžbe, koje sadrže 1 ili više REBORN uređaja i ukupna vrijednost narudžbe prelazi vrijednost 700 EUR, plaćanje pouzećem nije moguće.

3.4. Cijene

Cijene sadrže 25% PDV. Sve cijene na web-stranicama konačne su u odnosu na dan dostavljanja narudžbe i uključuju PDV. Cijene su važeće u slučaju navedenih načina plaćanja pod gore navedenim uvjetima. Cijene se mogu mijenjati bez prethodnog obavještenja. Na stranicama su objavljene redovne cijene koje predstavljaju preporučenu maloprodajnu cijenu dobavljača za određeni artikl, te web-cijena koja je dostupna svim korisnicima usluge Gizzmo.hr.

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je sklopljen u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac zatvori ma elektronsku obavijest o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka su sve cijene i ostali uvjeti fiksni i važe za ponuđača, kao i za kupca.

Preporučena cijena je preporučena maloprodajna cijena dobavljača za određeni artikal.

Internetska cijena je maloprodajna cijena dostupna svim korisnicima internetske trgovine Gizzmo.hr, za narudžbe napravljene digitalno.

Izvorna cijena bila je viša, stara cijena predmeta po kojem je predmet bio u prodaji prije nego što je cijena bila snižena.

Cijena je nova trajno snižena cijena proizvoda, koja stupa na snagu nakon sniženja cijene artikla. Trajanje ili valjanost cijene nije izričito ograničena.

Akcijska cijena je cijena koja vrijedi samo ograničeno vrijeme. To razdoblje je određeno datumom, ali može se u skladu s tim produžiti u slučaju dostupnosti zaliha.

Najbolja cijena u zadnjih 30 dana je prijašnja cijena, dakle najniža cijena koju je poduzeće koristilo u zadnjih 30 dana prije korištenja snižene cijene.

Ukupna cijena je zbroj svih cijena predmeta u paketu.

Cijena za paket je bolja cijena za sve artikle u paketu u odnosu na ukupnu cijenu ili zbroj svih cijena pojedinih predmeta.

Cijena bez kupona prikazana je u slučaju aktiviranja vremenski ograničenog kupona s popustom na web stranici. Cijena bez kupona znači originalnu cijenu koja bi se primjenjivala bez aktiviranja kupona.

Cijena s kuponom je cijena primjenjiva u slučaju aktiviranog kupona s popustom na web mjestu.

Cijena novog uređaja je zadnja poznata cijena na tržištu koju bi kupac platio ako bi kupio novi uređaj. Cijena novog uređaja pridobljena je na podlozi podataka uspoređivanja cijena. Kupcu je tako omogućeno da lakše uspoređuje cijenu novog uređaja i obnovljenog koju prodavač nudi u sklopu Reborn dijela ponude obnovljenih uređaja.

3.5. Dodatne usluge

Prioriteta: prilikom ispunjavanja narudžbe, imate mogućnost označiti opciju "preskoči listu čekanja", što će napraviti vašu narudžbu prioritetnu za nas. Narudžba će biti procesirana isti dan ili najkasnije slijedeći dan. Za 1.99 EUR (14.99 HRK) možete preskočiti dugu liniju i zatvoriti vašu narudžbu puno brže.


Ukoliko iz nekog razloga, vaša narudžba neće moči biti procesirana i poslana u očekivanom roku, obavijestiti ćemo vas o tome putem telefona ili e-poruke. U slučaju, da zbog određenih razloga, prioritetna usluga neće moći biti obavljena, Val skupina d.o.o. će vratiti 100% vaše uplate za prioritetnu obradu do koje nije došlo.
Prioritetna usluga ne znači da će vaša narudžba biti isporučena na isti ili slijedeći dan. Narudžbe će biti obrađena u roku od 48 sati i biti će procesirana prije svih drugih narudžbi.

3-godišnja garancija™ - 3 godine bez brige: Prije završetka narudžbe, kod proizvoda koji nemaju višegodišnju garanciju, imate mogućnost označavanja 3-godišnje garancije. Stavka se dodatno zaračunava, te ovisi o vrijednosti proizvoda. Iznos stavke biti će prije završetka narudžbe i prikazan.

Ovo jamstvo možete iskoristiti u slučaju da artikl ne radi kako bi morao, čak i nakon što istekne garancija proizvođača, u ukupnom trajanju 3 godine. Artikl s dodatnim jamstvom, besplatno ćemo Vam zamijeniti bez troškova povratnog slanja. Navedeno jamstvo možete iskoristiti tako da fotografiju ili video proslijedite na mail adresu [email protected].

Eko pakiranje: Prije završetka narudžbe kod određenih proizvoda, odn skupine proizvoda, možete odabrati mogućnost eko pakiranja. To se dodatno zaračunava, u iznosu 2.99 EUR (22.53 HRK).

Ako za svoju narudžbu odaberete eko pakiranje, u Vaše ime posadit ćemo još jedno mlado drvo. Trenutno pomoću partnera drveća sadimo na Madagaskaru, u Indoneziji, Haitiju, Keniji, Australiji i Amazonskoj prašumi.

Premium osiguranje paketa: prilikom ispunjavanja narudžbe, možete označiti mogućnost premium osiguranja paketa, što znači da će vaš paket biti dodatno osiguran od gubitka ili oštećenja nakon primitka. Usluga se naplaćuje uz dodatnu naknadu od 0.99 EUR (7.46 HRK).

U slučaju da se vaš paket izgubi ili ošteti nakon primitka, dužni smo vam odmah poslati novi paket. U slučaju da novi paket s odabranim artiklima ne može biti poslan, Val skupina d.o.o. dužna vam je povratiti iznos narudžbe. U slučaju oštećenog paketa, povrat starog proizvoda nije potreban.

3.6. Proces ocjenjivanja proizvoda

Informacije o prikazanim ocjenama
Svi posjetitelji web stranice gizzmo.hr mogu dati recenzije objavljenih proizvoda. Ocjena nije vezana uz korisnički račun. Posjetitelji mogu ocijenit proizvod čak i ako su ga kupili negdje drugdje.

Korisnička mišljenja označena kao "Potvrđena kupnja" sadrže e-mail koji se podudara s e-mailom postojeće narudžbe korisnika na našoj stranici, što znači da je to mišljenje povezano s potvrđenom kupnjom.

Svaka primljena recenzija ručno se pregledava i provjerava prije objave. Provjeravamo sadržaj ocjene. U nastavku su dva primjera gdje se ocjena ne slaže s mišljenjem korisnika ili s ocijenjenim proizvodom:

Primjer 1: Torbica za mobilni telefon ocijenjena je s pet zvjezdica i rečenicom:"Kabel za punjenje je odličan." (Sadržaj recenzije u Primjeru 1 i njezina ocjena ne odgovaraju proizvodu koji se ocjenjuje.)

Primjer 2: Proizvod je ocijenjen sa samo jednom zvjezdicom, ali uz tekst: „Impresioniransan! Odličan proizvod, brza dostava, super pakiranje!" (Sadržaj mišljenja u primjeru 2 i njegova ocjena se ne podudaraju.)

Filtrirane ocjene nisu uključene u ukupnu prikazanu ocjenu.‍

Zadržavamo pravo odbiti objaviti komentare/ocjene za koje ocijenimo da:
• bi mogli pogoršati, provocirati, napadati ili uvrijediti druge;
• su rasistički, seksistički, homofobni, bez ikakve veze s objavljenim sadržajem;
• sugeriraju seksualnost, predstavljaju zlostavljanje ili su na drugi način neprikladni;
• sadrže grube vulgarnosti ili druge očito uvredljive riječi;
• kršiti propise, zagovarati ili poticati nezakonita ponašanja; to se posebno odnosi na kaznena djela protiv časti i dobrog imena, druga kaznena djela ili nedopušteno miješanje u prava osobe te povrede autorskog i srodnih prava;
• predstavljaju oglašavanje proizvoda ili usluga drugih ponuđača;
• sadrži kontakt podatke kada se radi o telefonskom broju, poštanskoj adresi ili e-mailu ili osobnim podacima koji nisu javno dostupni;
• sadrži poveznice na druge web stranice;
• su napisani na drugom jeziku a ne na hrvatskom;
• opisuju ili promoviraju aktivnosti koje mogu ugroziti sigurnost ili dobrobit drugih ljudi;
• se smatraju neželjenim porukama, tzv "spam", kao što su više puta objavljene poruke istog ili sličnog sadržaja koji se ponavljaju;
• ne prate glavnu temu na web stranici.

Svi komentari kod kojih se ocjena (broj zvjezdica) i sadržaj mišljenja podudaraju i ne krše uvjete navedene u prethodnom stavku, objavljuju se na web stranici,bez obzira radi li se o pozitivnoj ili negativnoj ocjeni.

3.7. Personalizirani proizvodi i autorska prava

Internetska trgovina gizzmo.hr omogućava izradu personaliziranih proizvoda.

Izjavljujem, da sam autor ili nositelj autorskih prava na fotografijama na personaliziranim proizvodima.

Kao nositelj autorskih prava slažem se da Valskupina d.o.o. gore korištena djela zaštićena autorskim pravima koristi upromotivne svrhe i istovremeno ovlašćujem, da budu objavljena u različitim oblicima (npr. objavljivanje na web mjestu, televiziji itd.). U tu svrhu, na Valskupinu d.o.o. isključivo i lokalno i na neodređeno vrijeme prenosim materijalna autorska prava navedenog djela zaštićenog autorskim pravima, naime pravo reprodukcije, pravo distribucije, pravo reprodukcije (u dogovoru sautorom), pravo javne komunikacije (pravo na javni nastup, javni prijenos,pravo na javno emitiranje fonogramima i videogramima, pravo javne radiodifuzije, pravo emitiranja, pravo sekundarnog emitiranja, pravo stavljanjana raspolaganje javnosti).

U mjeri u kojoj gore zaštićeno autorsko djelo sadrži autorsko djelo drugih vlasnika autorskih prava i srodnih vlasnika, izjavljujem da sam u svrhu slanja gornje fotografije stekao autorska prava zakorištenje ovog djela na mreži ili sam zaštićen autorskim djelom u svrhu ilustracije, konfrontacije ili objavljivanja. U potpunosti prihvaćam odgovornost za bilo kakvu štetu i druge zahtjeve ovih vlasnika autorskih prava prema Val skupini d.o.o., zbog objave mog gore spomenutog autorskog djela na internetu.

3.8. Ograničenje odgovornosti

Ponuđač ulaže najveće napore u osiguravanje ažurnosti i ispravnosti podataka objavljenih na njegovim stranicama. Usprkos tome značajke proizvoda, rok isporuke ili cijena mogu se tako brzo promijeniti da ponuđač ne uspije ispraviti podatke na web-stranicama. U tom će slučaju ponuđač obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.

Za komplikacije i probleme koji mogu nastati zbog nepravilne upotrebe/usluga, Val skupina d.o.o. ne odgovara. Isto tako, zaposlenici centra za pomoć internetskim trgovinama Valskupine d. o. o. nisu odgovorni za osobno rješavanje problema s korištenjem robe/usluga.

Val skupina d.o.o. nije odgovorna za povremene probleme u radu web stranice www.gizzmo.hr, bilo kakve netočnosti podataka, kaoi za bilo kakvu štetu nastalu upotrebom netočnih ili nepotpunih podataka.

Val skupina d.o.o., zadržava pravo odustati od ugovora/realizacije narudžbe ako dođe do značajne pogreške u ponudi. Značajna pogreška obuhvaća elemente, pod kojima Val skupina d. o. o. ne bi pristala na ugovor. Te pogreške uključuju i očite pogreške u cijeni koje mogu nastati zbog tehničkih i drugih problema.

3.9. Odstupanje od naručene robe

Kod  ugovora napravljenoga na daljinu, potrošač ima pravo u četrnaest (14) dana tvrtki na elektronsku adresu javiti nezadovoljstvo kupljenim proizvodima. Pri tome ne treba navesti razlog svoje odluke. Vraćanje zaprimljene robe se broji kao obavijest o odustajanju od kupoprodaje.


Potrošač mora u najkasnije 30 dana po obavijesti o povratu vratiti robu. Po prijemu robe će tvrtka potrošaču sukladno sa zakonom vratiti sav plaćeni iznos. Jedini trošak koji snosi potrošač je neposredni trošak povrata robe. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.


Potrošač pri povratu robe treba poslati i račun te osobne podatke, uključujući i broj transakcijskog računa na koji želi dobiti povrat novca. Povrat novca ćemo izvršiti u roku 30 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora. Pri povratu novca se vraća vrijednost proizvoda, ali ne i troškovi slanja. Kupac, snosi troškove koji nastaju prilikom povrata kupljenoga predmeta. Roba koja se vraća ili reklamira mora biti vraćena zapakirana u originalnu ambalažu bez vidljivih znakova upotrebe, sa svim priručnicima i jamstvenim potvrdama. Roba ne smije biti korištena. Kupac mora u roku 14 dana putem maila najaviti povrat proizvoda, a mi ćemo poslati upute o povratu. Povrat robe vrši se putem dostavne službe Overseas. U dogovoru s kupcem, naručujemo preuzimanje robe na adresi kupca. Kupac poslije najave povrata ima još 30 dana za vraćanje robe na našu adresu. U suprotnom slučaju ne možemo izvršiti povrat novca. Povrat novca ćemo napraviti najkasnije 14 dana nakon primitka povratnih proizvoda. Povrat novca radi se na IBAN stranke (troškove transakcije naravno krijemo mi).

3.10. Dostava i isporuka

Dostava paketa vrši se dostavnom službom Overseas. Overseas dostavlja expresne (paketne) pošiljke u roku od 2 do 3 radna dana od slanja. Dostava na otoke vrši se nekoliko puta tjedno prema rasporedu.

Ukoliko vaša narudžba sadrži 1 ili više REBORN proizvoda, vaša će narudžba biti dostavljena kurirskom službom Packeta (Overseas Express).

3.11. Reborn obnovljeni telefoni

JAMSTVO REBORN®

Tvrtka Val Skupina d.o.o. nudi jamstvo koje kupac može ostvariti u roku od 12 mjeseci od datuma kupnje proizvoda (u daljnjem tekstu: pametni uređaj) ako ustanovi da ima funkcionalni nedostatak. Prilikom ostvarivanja tog jamstva, tvrtka zamjenjuje proizvod s drugim istovrsnim ili usporedivim proizvodom ako ima funkcionalni nedostatak.

TRAJANJE JAMSTVA:

Prilikom kupnje pametnog uređaja Reborn®, automatski i besplatno dobivate 12-mjesečno jamstvo Reborn®.

SADRŽAJ JAMSTVA REBORN®:

Jamstvo počinje vrijediti na dan kupnje proizvoda, koji je naveden na računu. Jamstvo vrijedi za sve proizvode i njihove sastavne dijelove, ali ne vrijedi za eventualne dodatne pribore. Preduvjet za valjanost ovog jamstva je pravilno korištenje proizvoda u skladu s uputama proizvođača za održavanje.

Tvrtka odbija bilo kakvo jamstvo u slučaju:

·         Oštećenja koja nastanu uslijed nesreće ili korištenja koje nije u skladu s tehničkom dokumentacijom dostupnom na internetskoj stranici proizvođača ili uslijed oštećenja koja nastanu prilikom instaliranja dodatne opreme ili otvaranja proizvoda.

·         Kvarova uzrokovanih pokušajem otključavanja ili nepravilnog održavanja proizvoda od strane kupca, što uključuje i prljavštinu, oksidaciju, koroziju ili hrđanje.

·         Štete čiji uzrok nije povezan s proizvodom, kao što su nepravilna instalacija dodatne opreme od strane kupca, požar, oštećenja vodom. Ovo se odnosi na sva oštećenja koja su nastala na vanjskim dijelovima proizvoda i ne utječu na njegovo ispravno funkcioniranje.

·         Promjene ili popravke proizvoda od strane kupca ili tvrtke koja nije ovlaštena za popravak od strane tvrtke.

·         Nadogradnje operativnog sustava koje nisu u skladu s preporukama proizvođača, što može dovesti do pogoršanja proizvoda.

Uređaj mora biti odjavljen sa svih računa s kojima je povezan (iCloud, Samsung račun / google račun / huawei račun). U slučaju da nije, jamstvo od strane gizzmo.hr ne pokriva popravak/servis, jer nemožemo ukloniti grešku na uređaju dok on nije odjavljen.

Pametni uređaj treba koristiti u skladu s tehničkom dokumentacijom proizvođača.

PRIJAVA NEDOSTATKA:

Za ostvarivanje jamstva Reborn® molimo vas da nas kontaktirate na e-mail adresu [email protected] ili nas nazovete na broj telefona 01/7757-019.

Jamstvo pruža tvrtka:

VAL SKUPINA d.o.o. Gizzmo.si Servis

Matični broj: 609908400

Porezni broj: SI 22490388

Hrvaška ulica 10, Ljubljana, 1000 Ljubljana

Prilikom ostvarivanja jamstva, troškove povrata proizvoda i dostave zamijenjenog proizvoda snosi tvrtka VAL SKUPINA d.o.o.

30-dnevna proba/test

Potrošač ima pravo testirati uređaj 30 dana od preuzimanja. Potrošač može vratiti uređaj (u besprijekornom stanju) u tom roku bez navođenja razloga za svoju odluku. Jedini trošak koji tereti potrošača je trošak povrata robe (koji se u slučaju slanja obračunava prema tarifi dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu). Tvrtka će potrošaču koji je vratio uređaj u besprijekornom stanju u roku vratiti iznos kupnje ili zamijeniti uređaj drugim, prema želji potrošača. Prilikom toga, postoji ograničenje povrata i mogućnosti zamjene za drugi uređaj samo jednom po pojedinom potrošaču, uređaje nije moguće beskonačno vraćati i mijenjati.

Potrošač ne može vratiti uređaj koji nije u besprijekornom stanju, to jest zbog:

  • oštećenja koja su nastala uslijed nesreće ili upotrebe koja nije u skladu s tehničkom dokumentacijom dostupnom na web stranici proizvođača, ili zbog oštećenja koja su nastala prilikom postavljanja dodatne opreme ili otvaranja proizvoda;
  • kvarova nastalih nakon pokušaja otključavanja ili nepravilnog održavanja proizvoda od strane kupca, što uključuje i one uzrokovane prljavštinom, oksidacijom, korozijom ili hrđanjem;
  • štete čiji uzrok nije povezan s proizvodom, kao što su: neispravna instalacija dodatne opreme od strane kupca, požar, oštećenja vodom. Navedeno se odnosi na sva oštećenja koja su nastala na vanjskim dijelovima proizvoda i ne utječu na njegovo ispravno funkcioniranje;
  • promjene ili popravke proizvoda od strane kupca ili tvrtke koja nije ovlaštena od strane tvrtke za popravak;
  •  nadogradnje operativnog sustava koje nisu u skladu s preporukama proizvođača što može rezultirati pogoršanjem performansi proizvoda.

Uređaj mora biti odjavljen sa svih računa s kojima je povezan (iCloud, Samsung račun / google račun / huawei račun) . U slučaju da nije, iznos kupovine neće biti vraćen do trenutka kad se kupac ne odjavi sa svih računa.

U slučaju da je kupcu odobrena Reborn reklamacija u sklopu jamstva, a kupac dobije drugi uređaj kao rješenje jamstvenog zahtjeva, kupac nema pravo na novi 30-dnevni test.

REBORN® Mystery Box

U slučaju odustajanja od ugovora, pri čemu je kupac prilikom narudžbe Reborn uređaja u vrijednosti većoj od 200 € dobio i Mystery box, smatra se da je u slučaju povrata uređaja potrebno vratiti i proizvode iz Mystery boxa.

Postupanje s odbačenom električnom i elektroničkom opremom

Simbol prekriženog kontejnera na proizvodu, njegovoj ambalaži ili u uputama za korištenje znači da uređaj ne smijete baciti zajedno s miješanim komunalnim otpadom i da je stavljena u promet nakon 13. kolovoza 2005. Vaša obaveza je predati ga na posebna sakupljališta za odvojeno sakupljanje otpada u okviru lokalne komunalne službe. Odbačeni uređaj ili aparat također možete predati trgovcu ili distributeru prilikom kupnje sličnog proizvoda. Na taj način ispunjavate zakonske obveze i doprinosite zaštiti okoliša.

Odvojeno skupljanje i recikliranje OEEO-a sprečavaju negativne posljedice onečišćenja okoliša i stvaranje opasnosti za zdravlje koje mogu nastati zbog nepravilnog odlaganja uređaja, osim što omogućuje preradu materijala od kojeg je uređaj napravljen, štedi energiju i prirodne resurse.

Ako je uređaj koji želite baciti još uvijek funkcionalan, možete ga predati u jednom od centara za ponovno korištenje. Na taj način ćete produžiti njegov vijek trajanja i spriječiti da prerano završi kao otpad.

Postupanje s otpadnim baterijama i akumulatorima

Simbol prekriženog kontejnera na baterijama i akumulatorima, ambalaži ili u uputama za korištenje znači da baterije i akumulatori ne smiju biti bačeni zajedno s miješanim komunalnim otpadom. Vaša je obaveza da ih predate na posebna sakupljališta za odvojeno sakupljanje opasnog otpada u okviru lokalne komunalne službe. Odbačene baterije i akumulatore možete također predati trgovcu ili distributeru, bez obveze ponovne kupnje. Na taj način ispunjavate zakonske obveze i doprinosite zaštiti okoliša.

Ako na simbolu prikazanom iznad nalazi kemijski simbol, to označava da ta baterija ili akumulator sadrži teški metal (Hg = živa, Cd = kadmij, Pb = olovo) u količini većoj od dopuštene zakonom.

Ako uređaj sadrži baterije ili akumulatore koji se ne mogu jednostavno ukloniti bez ugrožavanja sigurnosti korisnika, oni se moraju predati zajedno s otpadnim uređajem u sustav za sakupljanje otpadne električne i elektroničke opreme.

Trošak slanja Reborn proizvoda

U slučaju kupnje proizvoda iz segmenta REBORN, trošak slanja se naplaćuje bez obzira na iznos kupnje. Izuzetak se odnosi na kupnju u kojoj su osim proizvoda iz segmenta REBORN uključeni i drugi proizvodi čija je ukupna vrijednost veća od 40 EUR. U tom slučaju dostava je besplatna.

Uređaji s posebnim postupkom oporezivanja marže

Prodaja uređaja, koji se prodaju u skladu sa “Posebnim postupkom oporezivanja marže – rabljena dobra prema članku 95. Zakona o Porezu na dodanu vrijednost”, po oglašavanoj cijeni moguća je samo za fizičke osobe.


3.12. Darovi pri promotivnim akcijama

Rado nagrađujemo svoje vjerne kupce, primatelje e-obavijesti i sve koji nas prate putem različitih medija, pa u sladi s time često radimo promotivne akcije. Jedna od takvih nagrada je i poklon kod kupovine s određenim kuponom. Pri tome su raspoloživi pokloni eksplicitno navedeni. Ukoliko se kupac odluči iskoristiti takvu akciju, ujedno se obavezuje da će, ukoliko dođe do povrata dijela ili svih artikala, vratiti i poklon, osim ukoliko preostala vrijednost kupnje ne prelazi granicu koja je određena za poklon ili ukoliko kupac vrši zamjenu artikla za neki drugi iz internet trgovine. Isto tako, poklone pri kupnji ne mijenjamo niti za njih vršimo povrat novca.


3.13. Promocijski kodovi

U svakoj narudžbi kupac može koristiti promotivni kupon kojim može sniziti vrijednost artikla i time zajedno ukupnu vrijednost narudžbe. 

Neki artikli imaju unaprijed određen maksimalni popust - za njih vrijedi da se u slučaju unosa promotivnog kupona, čija vrijednost prelazi maksimalan popust artikla, na taj artikl obračuna manji. Tablica spomenutih artikala nalazi se u okviru ispod ovog teksta.

Kuponi za popust (osim kupona za besplatnu poštarinu) ne vrijede ni za jednu od sljedećih opcija: iznos poštarine, iznos premium osiguranja paketa, iznos poklon pakiranja, iznos opcije “Na početak reda” i na iznos dodatne godine jamstva, odn.garancije. 

Kuponi se međusobno ne zbrajaju, tako da u jednoj narudžbi možete koristiti samo jedan valjani kupon.

POSEBNOST KUPONA “3 ZA 2”:

Kod korištenja kupona “3 za 2” pazite na popis već sniženih artikala i artikala za koje vrijede posebni uvjeti korištenja kupona (ispod). Ako odaberete 3 artikla i najpovoljniji spada u artikle sa spomenutog popisa, kupon neće biti valjan. 

Kupon je valjan i možete ga aktivirati samo kod kupovine skupine 3 artikala. Aktiviran će biti odmah pri kupovini 3, 6, 9, 12 … proizvoda. Ako je u košarici npr. 6 proizvoda, a jedan od dva najpovoljnija proizvoda se nalazi na spomenutom popisu, kupon će biti aktiviran samo kod onoga koji se ne nalazi na spomenutom popisu. 

KARAKTERISTIKE KUPONA "2 +2 GRATIS":

S korištenjem "2 + 2 gratis" možete naručiti 4 maske/torbice/zaštitna stakla i plaćate samo 2.

UVJETI ODSTUPANJA OD UGOVORA KORIŠTENJA KUPONA "2 +2 GRATIS", "ILOVEGAIIA" I "2 + 1 GRATIS":

U  primjeru da želite odustati od ugovora odn narudžbe koju ste napravili, potrebno je u sjedište poduzeća vratiti SVA 4 odn SVA 3 neoštećena i nekorištena proizvoda. U slučaju korištenja "2 + 2 gratis", "ILOVEGAIIA" i "2 + 1 gratis" nije moguće odustati od ugovora na način da vratite samo jedan artikl jer je pogodnost koja proizlazi iz korištenja kupona vezana na kupovinu točno četiri odn točno tri artikla.

POSEBNOST KUPONA “DESETKA” I “PETICA”:

Kod korištenja kupona “DESETKA” I “PETICA” pazite na popis već sniženih artikala za koje vrijede posebni uvjeti korištenja kupona. U slučaju korištenja kupona“DESETKA” vrijede popusti i pokloni za kupovine iznad 30 EUR (226,04 HRK). Uslučaju korištenja kupona "PETICA” vrijede popusti i pokloni za kupovine iznad 20 EUR (150,69 HRK). U iznos kupovine je uključena cijela ponuda, ali se od već sniženih artikala i artikala za koje vrijede posebni uvjeti korištenja kupona (ispod) popust ne oduzima. 

UVJETI ODSTUPANJA OD UGOVORA ZA KUPOVINU SUPERPAKETA:
U slučaju da želite odustati od ugovora, potrebno je na sjedište poduzeća vratiti sva 3 neoštećena i nekorištena artikla.  U slučaju "Superpaketa" nije moguće odustati od ugovora na način da vratite samo jedan artikl, jer je pogodnost, koja proizlazi iz kupona vezana na kupovinu točno tri artikla.

POSEBNOSTI ODUSTAJANJA OD UGOVORA KOD KUPOVINE MMMEGA MYSTERY BOX-a XXL:

U slučaju da želite odustati od ugovora, potrebno je na sjedište poduzeća vratiti svih 7 neoštećenih i nekorištenih artikala. Za kupovinu "MMMEGA MYSTERY BOX-a XXL" nije moguće odustati od ugovora na način da vratite samo jedan artikl, jer je pogodnost koja potječe iz korištenja kupona vezana za kupovinu 7 artikala.

OBAVIJESTI O VALJANOSTI KUPONA:

U slučaju da, nakon što dobijete paket skenirate QR kod i uspješno riješite kviz, Gizzmo vam poklanja kupon s određenim popustom, koji vrijedi za kupovine iznad 10 EUR (75,35 HRK). Rok valjanosti kupona je kratak, a dobitnika kupona ćemo putem e-maila obavijestiti o vremenu trajanja kupona. E-mail poruka služi isključivo kao obavijest i kupac s istom nije upisan ni u jednu od lista za promotivne obavijesti i oglašavanja. Nakon isteka valjanosti kupona, računalo automatski briše prikupljene osobne podatke. E-mail kupca tako nije trajno spremljen, osim ako se s time nije prethodno složio, dao suglasnost.


3.14. Posebne ponude nakon zaključka kupnje

Online upsell:

Upsell ili ponuda nakon prodaje je ponuda za gizzmo.hr kupce, koji su upravo završili  (odali) narudžbu. Ponuda je vremenski ograničena i prilagođena je činjenici da je narudžba već napravljena, jer jednakih cjenovnih sniženja u rednoj ponudi bez napravljene narudžbe nije moguće dobiti. Isto tako vrijednost artikla dodanih u upsellu NEMA utjecaja na dodatne pogodnosti, vezane na ukupnu vrijednost originalne narudžbe (besplatna poštarina iznad kupnje od 50 EUR, besplatni pokloni vezani na vrijednost narudžbe, ...).

SMS upsell:

Upsell ili ponuda nakon prodaje je ponuda za gizzmo.hr kupce, koji su upravo završili  (odali) narudžbu. Ponuda je vremenski ograničena i prilagođena je činjenici da je narudžba već napravljena, jer jednakih cjenovnih sniženja u redovnoj ponudi bez napravljene narudžbe nije moguće dobiti. SMS upsell kupcu nekoliko minuta nakon napravljene narudžbe na upisani mobilni broj pošalje sms s promotivnom upsell ponudom. Vrijednost u upsellu dodanih artikla NEMA utjecaja na dodatne pogodnosti, vezane na ukupnu vrijednost originalne narudžbe (besplatna poštarina iznad kupnje od 50 EUR, besplatni pokloni vezani na vrijednost narudžbe, ...).

3.15. Dodatno

28-dnevna "No funny business" garancija

Vlastitim jamstvom »No funny business« omogućujemo zamjenu proizvoda ili povrat novaca u roku 28 dana od kupovine bez navođenja razloga. Više informacija o jamstvu nalazi se na linku.

Korištenje bespilotnih letjelica na području EU

Poduzeće korisnike i kupce bespilotnih letjelica (među koje spadaju i dronovi) upozorava da je prije korištenja potrebno uzeti u obzir područno zakonodavstvo Europske Unije, koja je dostupna na stranici EUR-Lex: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32019R0947 in https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:32019R0945 . Poduzeće ne odgovara i nije zaduženo za provjeravanje ispunjavanja uvjeta za korištenje dronova.

Uređaji s posebnim postupkom oporezivanja marže

Prodaja uređaja, koji se prodaju u skladu sa “Posebnim postupkom oporezivanja marže – rabljena dobra prema članku 95. Zakona o Porezu na dodanu vrijednost”, po oglašavanoj cijeni moguća je samo za fizičke osobe.

  1. Kolačići i oglašavanje - 4
4.1. O kolačićima

Kolačići su manje tekstualne datoteke koje se pohranjuju na vaše računalo prilikom posjete našoj internetskoj stranici i ni na koji način ne štete vašoj strojnoj ili programskoj opremi. Njihovo spremanje je pod potpunom kontrolom pretraživača koji koristite – i u njihovim postavkama možete ograničiti ili onemogućiti njihovo spremanje.

Kolačići su bezopasni i uvijek su vremenski ograničeni.  

Korištenje kolačića u Europskoj uniji (EU) određuje Direktiva o privatnosti i elektronskim komunikacijama 2002/58/ES, a članak koji se odnosi na kolačiće i posebne tehnologije izmijenjen je Direktivom 136/2009.

U Hrvatskoj se upotreba HTTP kolačića regulira s Zakonom o elektroničkim komunikacijama

Stranica www.gizzmo.hr koristi kolačiće koje se pohranjuju osobne podatke, ali prate aktivnosti posjetitelja i njihov interes s ciljem osiguravanja što boljeg korisničkog iskustva. Korištenjem internet stranice, posjetitelje se slažu s korištenjem navedenog.  

4.2. Zašto su http kolačići potrebni?

Oni su od temeljne važnosti za pružanje korisnih razumljivih online  usluga. Interakcija između on-line korisnika i web stranice je brža i  jednostavnija s kolačićima. Oni pomažu kako bi određena stranica zapamtila preferencije i iskustva pojedinca, čime se štedi vrijeme te je tako pretraživanje po stranicama učinkovitije i prilagođenije za korisnika.

Trgovac svakome korisniku u početku svakog korištenja internetske prodavaonice, dodjeli http kolačić za identifikaciju, praćenje košarice i osiguranje praćenja (t.i. "cookie"), koji se u memoriji servera sačuvaju samo za trajanje posjete internetske trgovine i se brišu nakon 1. sata neaktivnosti. Trgovac može na osobno računalo  korisnika sačuvati i neke trajne http kolačiće uz pomoć kojih, korisnik nakon toga dobiva informacije, koje artikle je već procijenio i kolačiće  Google Analyticsa, koji služe za analizu posjeta web-lokacije. Trgovac može podatke koristiti u anonimnoj sumarnoj oblici za potrebe statističkih analiza. Za potrebe osiguranja internetske sigurnosti Trgovac također skuplja IP adrese, s kojih korisniki pristupaju do internetske trgovine.

Nekoliko primjera upotrebe HTTP kolačića:
Kolačići se mogu koristiti za

  • za bolje korisničko iskustvo na web stranici - korisniku se može prilagoditi web-stranicu vezano na njegove prethodne posjete
  • za sačuvanje izbora i ostvarivanju užeg izbora i ponude/ usporedbe artikla
  • za identifikaciju vašeg uređaja ( računala, tablice, mobitela)  i prilagodbu ponude vašem uređaju
  • za praćenje posjeta, što dalje omogućuje da se provjeri kvalitetu i efikasnost oglasa i cijele web stranice.
  • Za djelovanje određenih usluga je upotreba kolačića obavezna ( npr. Online banke, web trgovine i druge oblike e-trgovine...)

4.3. Ograničenje kolačića

Naravno o tome dali želite dozvolit sačuvanje HTTP kolačića na vašem uređaju, možete odlučiti sami.  Postavke kolačića možete mijenjati  i kontrolirati preko vašeg web browser-a.

Za više informacija o postavkama kolačića odaberite web-browser kojeg koristite:

Ukoliko promijenite ili izbrišete datoteku u kojoj vaš browser sačuva kolačiće ili promijenite uređaj/browser, ćete morati ponovno onemogućiti kolačiće. Proces za brisanje kolačića razlikuje se kod svakog browser-a. Ukoliko vam za to treba pomoć, možete pogledati u meni za pomoć korisnika vašeg browser-a. Praćenje Google Analyticsa možete onemogućiti preko slijedećeg linka.

4.4. Kolačići koji se koriste na ovoj internetskoj stranici

  Ime kolačića

Svrha

Trajanje

Poduzeće

_utma

Statistika posjetitelja web mjesta

 

2 godine

Google Analytics

_utmb

Statistika posjetitelja web mjesta

 

30 minuta

Google Analytics

_utmc

Statistika posjetitelja web mjesta

 

Trajanje seanse

Google Analytics

_utmv

Statistika posjetitelja web mjesta

 

Trajanje seanse

Google Analytics

_utmz

Statistika posjetitelja web mjesta

 

6 mjeseci

Google Analytics

cookie

Prikazovanje obvestila o piškotkih

1 godina

gizzmo.hr

guest_id, __utma, __utmv, __utmz, auth_token, lang, remember_checked, remember_checked_on, secure_session, twll

Djelovanje twitter plugin-a

2 godine, trajanje seanse, 10 godina, 20 godina

twitter.com

act

Djelovanje Facebook plugina trajanje seanse

trajanje seanse

Facebook

c_user

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

csm

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

datr

Djelovanje Facebook plugina

2 godine

Facebook

fr

Djelovanje Facebook plugina

1 mjesec

Facebook

lu

Djelovanje Facebook plugina

2 godine

Facebook

p

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

presence

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

s

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

sub

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

xs

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

reg_fb_gate

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

reg_fb_ref

Djelovanje Facebook plugina

trajanje seanse

Facebook

PREF

Korisničke postavke za video player

7 dana

youtube.com

VISITOR_INFO1_LIVE

Korisničke postavke za video player

1 godina

youtube.com

  1. Nagradne igre - 5
5.1. Uvjeti sudjelovanja u nagradnoj igri REBORN® iPhone SE 2020

1. Organizator nagradne igre

Organizator nagradne igre je Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana, Slovenija.

2. Trajanje nagradne igre

Nagradna igra traje na web stranici, a dobitnik će biti odabran među svim narudžbama napravljenim između 23.5.2023 i 4.6.2023 s kodom dobivenim na kolu pogodnosti.

3. Svrha nagradne igre

Svrha nagradne igre je promocija brendova organizatora i marketinška komunikacija.

4. Definicija pojmova

Kao »sudionik« se definira svaka osoba koja napravi narudžbu između 23.5.2023 i 4.6.2023 s kodom dobivenim na kolu pogodnosti.

5. Uvjeti za sudjelovanje u nagradnoj igri

U nagradnoj igri mogu sudjelovati sve fizičke osobe, starije od 15 godina, koje su ili državljani Republike Hrvatske sa stalnim prebivalištem u Republici Hrvatskoj ili državljani Republike Slovenije sa stalnim prebivalištem u Republici Sloveniji. Osobe koje su na bilo koji način neposredno povezane ili sudjeluju u organizaciji nagradne igre, zaposleni u tvrtki Val skupina d.o.o. i/ili članovi njihovih obitelji ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri.

U nagradnoj igri sudjeluju svi korisnici koji naprave narudžbu između 23.5.2023 i 4.6.2023 s kodom dobivenim na kolu pogodnosti.

Jedna osoba može sudjelovati u nagradnom kvizu samo jednom. Ukoliko postoji sumnja, da je ista osoba sudjelovala u nagradnom kvizu koristeći različite ili iste a-mail adrese, organizator ima pravo odmah i neopozivno isključiti istu iz nagradnog kviza.

Isto se odnosi i na slučajeve gdje nekoliko osoba sudjeluje s jednom e-mail adresom. U tom slučaju , organizator ima pravo isključiti sve osobe, koje su sudjelovale s istom e-mail adresom.

Zabranjeno je korištenje bilo čega što bi moglo smetati, onesposobljavati, oštetiti ili dopustiti zlostavljanje nagradne igre (npr. kodove, štetne programe, itd.). Posljedica takvog ponašanja može biti isključenje iz daljnjeg sudjelovanja u nagradnoj igri.

Organizator ima pravo odmah diskvalificirati sudionika iz nagradne igre, ako postoji sumnja da je sudionik postupao protivno pravilima nagradne igre.

U slučaju da sudionik krši pravila, odnosno, ne ispunjava uvjete nagradne igre, ili širi mržnju, uvredljiv ili neprikladan govor, bit će isključen iz sudjelovanja u nagradnoj igri.


6. Natjecanje za nagradu

Natjecatelji nagradne igre se sudjelovanjem u igi bore za za 1x telefon REBORN® iPhone SE 2020.

Za nagradu se u nagradnoj igri mogu natjecati svi sudionici, koji sudjeluju  u skladu s pravilima i uvjetima nagradne igre.

Dodatni uvjet je da organizator, odnosno, komisija do trenutka izvlačenja nije otkrila kršenje pravila, odnosno, neispunjene uvjete nagradne igre od strane sudionika.

Sudionik u nagradnoj igri može za vrijeme trajanja nagradne igre primiti samo jednu nagradu. U slučaju da se za dobitnika nagrade izvuče neko tko je već primio nagradu, nagrada će se dodijeliti sljedećem dobitniku.

Izvlačenje dobitnika će iz bubnja za izvlačenje iz cijele skupine sudionika biti izvedeno putem računalnog sustava.


7. Izvlačenje dobitnika

Izvlačenje dobitnika održat će se na adresi organizatora i pod nadzorom komisije.

Predsjednik komisije će pripremiti zapisnik, koji će sadržavati popis dobitnika. Zapisnik mora biti potpisan od svih članova komisije. Zapisnik će se godinu dana pohraniti na adresi organizatora i suorganizatora.


8. Ovlasti komisije

Komisija ima sljedeće ovlasti:

  • nadzire tijek nagradne igre i izvlačenje dobitnika u skladu s pravilima,
  • reagira kada sumnja da je sudionik zloupotrijebio računalne vještine i znanje protivno s pravilima ili na bilo koji drugi način postupio protivno pravilima, odnosno uvjetima nagradne igre,
  • diskvalificirati sudionika iz nagradne igre, ako postoji sumnja da je sudionik postupao protivno pravilima nagradne igre.

Ukoliko komisija sumnja na određenog sudionika zbog kršenja, odnosno, nepridržavanja pravila, odnosno, uvjeta nagradne igre, mora dati priliku sudioniku da joj objasni kako je zapravo postupio u skladu s tim pravilima i uvjetima nagradne igre. Sudionik u tom primjeru mora u roku 7 dana od poslane obavijesti (po pošti ili e-mail adresi) o sumnji nepridržavanja tih pravila od strane komisije, neporedno dokazati komisiji na način koji ona odredi, da je sudjelovao u nagradnoj igri pridržavajući se tih pravila. Komisija ima ovlasti da od sudionika zahtjeva, da istinitost svojih tvrdnji dokaže na adresi organizatora ili na nekoj drugoj adresi po izboru organizatora i to na način i u roku koji je odredila komisija.

Ukoliko sudionik toga ne dokaže u roku i na način koji je odredila komisija, odnosno, ne odazove se pozivu komisije, komisija ga ima pravo isključiti.

Sva komunikacija između komisije i sudionika se odvija putem Instagrama  s kojim je sudionik sudjelovao u nagradnoj igri.

Odluke komisije su konačne i ne mogu se opozvati. O odluci i postupku komisije se sastavlja zapisnik.


9. Nagrada

1 x telefon REBORN® iPhone SE 2020


Dobitnik dozvoljava objavu svojeg imena i prezimena na svim internetskim stranicama nagradne igre, u e- mail porukama nagradne igre i na Instagram stranicama Gizzmo.hr, za što od organizatora neće zahtijevati novčanu naknadu, odštetu ili povrat novca.

Dobitnik će biti objavljen na Instagram stranici gizzmo.hr (mr_gizzmo, gizzmo.hr i  gizzmo_hu) u roku od 7 dana nakon završetka nagradne igre.

Organizator, odnosno, komisija će provjeriti da li je dobitnik sudjelovao u skladu s tim pravilima. U slučaju da dobitnik krši ta pravila, odnosno, ne ispunjava uvjete nagradne igre, bit će isključen, rezultati izvlačenja otkazani, a organizator će po vlastitoj presudi ili ponoviti izvlačenje i nagradu podijeliti novom izvučenom dobitniku, ili se izvlačenje neće ponoviti i nagrada se neće podijeliti.

Nagrada se ne može isplatiti u gotovini ili drugom novčanom obliku, nije prenosiva na treću osobu, niti se može zamijeniti za drugu nagradu. Organizator ima pravo zahtjevati da dobitnik u određenom roku na traženi način dokaže svoj identitet. U slučaju da dobitnik to ne želi učiniti, gubi pravo na nagradu. U tom slučaju se nagrada ne dodjeljuje.

Dobitniku će nagrada biti dodijeljena od strane organizatora. O načinu, mjestu i vremenu preuzimanja nagrade će dobitnici biti obaviješteni od strane organizatora putem Instagrama najkasnije u roku od 7 dana nakon zaključenja nagradnog kviza. Ako se dobitnik na obavijest o preuzimanju nagrade ne odazove (npr. proslijedio tražene podatke u pisanom obliku ili preko e-maila ili telefonskim putem) u roku od 10 dana od dana primitka obavijesti (ili u drugom roku, koji će biti naveden u obavijesti) ili nagradu neće preuzeti, kao što je to bilo navedeno u obavijesti odnosno ako će se nagrade odreći, izgubiti će pravo na nagradu. U tom slučaju nagrada neće biti dodijeljena.

Plaćanje svih poreza od nagradne igre (uključujući i pdv) odgovornost je organizatora. Organizator će za dobitnike nagradne igre uplatiti predujmu poreza na dohodak na temelju vrijednosti nagrade koje premašuju zakonom utvrđenu vrijednost za plaćanje poreza na dohodak sukladno važećim propisima. Dobitnik nagrade igre je dužan sam platiti svako dodatno plaćanje poreza na dohodak na temelju godišnjeg rješenja poreza na dohodak.Dobitnik je prilikom preuzimanja nagrade dužan organizatoru predočiti točne osobne podatke i podatke o poreznom statusu: ime i prezime, adresu i OIB. Organizator nagradne igre može u slučaju predočenja netočnih podataka ili nepotpunih podataka odbiti predati nagradu.Organizator će dobitniku nagrade po pošti poslati potvrdu u kojoj će pisati vrijednost nagrade i iznos plaćenog poreza po odbitku. Svi dobitnici koji će primiti obavijest, dužni su to napomenuti u poreznoj prijavi. Organizator nije odgovoran za poreze koji su povezani sa nekim drugim nagradama.

U slučaju okolnosti na koje organizator ne može utjecati (viša sila), može sporazumno otkazati nagradnu igru. O tome organizator mora obavijestiti putem web stranice nagradne igre i preko e-mail sve sudionike. U tom slučaju organizator sudionicima nije odgovoran za nastalu štetu.


10. Druge odredbe

U slučaju, u kojem je odlučeno, da se (može) sudionika (što uključuje i dobitnika) isključiti iz nagradne igre, dobitnik je dužan vratiti nagradu, odnosno, nadomijestiti njezinu tržišnu vrijednost, ako nagrade nije moguće vratiti, u primjeru isključenja dobitnika, organizator može po osobnoj presudi ili ponoviti izvlačenje i nagradu podijeliti novom izvučenom dobitniku , ili ne ponoviti izvlačenje i ne podijeliti nagradu. Isključenje može biti trajno, što znači da je sudioniku do daljnjega zabranjeno sudjelovanje u nagradnoj igri.

Organizator nije odgovoran za nepotpuno sudjelovanje u nagradnoj igri ili za sudjelovanje u nagradnoj igri s pogrešnim podacima.

Sudjelovanje u nagradnoj igri, prikupljanje i preuzimanje nagrade nisu uvjetovani s kupnjom bilo kojeg proizvoda ili usluge. Sudionici i druge osobe koje žele sudjelovati u nagradnoj igri sami snose troškove sudjelovanja (kao npr. troškove prijenosa podataka, poštarina, pozivi, druge komunikacije itd), i sami snose stroškove u slučaju otkazivanja nagradne igre.

Organizator zadržava pravo na promjenu pravila, ako to zahtjevaju iz tehničke i komercijalne prirode ili uzroci na strani javnosti. O svim izmjenama i dopunama nagradne igre će organizator sudionika obavijestiti na Facebook stranici nagradnog kviza.

Odluka organizatora o svim pitanjima koja se odnose na nagradnu igru odnosno korištenja tih pravila je konačna i važeća za sve sudionike.


11. Gdje se nalaze pravila

Ova pravila su dostupna u pisanom obliku na adresi organizatora i na web stranici gizzmo.hr.


12. Privatnost i zaštita podataka

Organizator će osobne podatke pažljivo zaštititi, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) (Ur. l. RS, št 94/2007-UPB1) i Zakonu o elektroničkim komunikacijama (ZEKom) (UR. l. RS, št. 13/2007-UPB1, 110/2009).

Organizator kao i upravitelj osobnim podacima osobne podatke koje je dobio od sudionika, samostalno i po vlastitom nahođenju će upotrebljavati isključivo u sljedeće svrhe:

  • provedba nagradne igre u svim aspektima;
  • obavještavanje dobitnika o rezultatu izvlačenja dobitnika;
  • objava dobitnika na Facebook i web stranici Gizzmo.hr;
  • objava dobitnika u porukama e-maila, koja će biti poslana sa svrhom obavještavanja svim sudionicima;
  • statističke i tržišne analize i segmentacija sudionika;
  • provedba neposrednih marketinških akcija;
  • slanje e-vijesti putem e-maila, otprilike jednom tjedno;
  • slanje dnevnih pogodnosti putem e-maila;
  • slanje poruka putem e-maila s ponudama, informacijama o novostima, akcijama i pogodnostima

Organizator dobivene osobne podatke u nijednom slučaju neće dati na uvid trećim osobama.

Dobiveni osobni podaci se čuvaju do opoziva čuvanja osobnih podataka od strane sudionika.

Opoziv čuvanja osobnih podataka kod organizatora mogu sudionici javiti u pisanom obliku na adresu organizatora (odnosno na e-mail adresu [email protected]).

Posljedica opoziva čuvanja osobnih podataka će biti brisanje osobnih podataka sudionika kod organizatora.

Nakon isteka roka čuvanja upravitelj osobne podatke po vlastitom nahođenju izbriše ili anonimizira.

OIB dobitnika se čuva 5 godina od dodjele nagrade, odnosno, tako dugo koliko to nalaže porezno zakonodavstvo.

Upravitelj osobnih podataka mora sudioniku na njegov zahtjev:

  • potvrditi, da li se osobni podaci koji se odnose na njega obrađuju ili ne;
  • omogućiti uvid u osobne podatke, koji se odnose na njega, na njihovo prosljeđivanje, prepisivanje ili umnožavanje;
  • proslijediti ispis osobnih podataka koji se odnose na njega;
  • pružiti informacije o načinu obrade osobnih podataka;
  • provesti brisanje njegovih osobnih podataka.

Upravitelj ima pravo zahtijevati od pojedinca da na odgovarajući način dokaže svoj identitet. Ako upravitelj ima dvojbe oko identiteta, može odbiti zahtjev.

Na internetskoj stranici nagradne igre se koriste kolačići (eng.: cookies), ali isključivo kao zaštitni element za sprječavanje zloupotrebe sustava nagradne igre, koji ne omogućuje identifikaciju pojedinca. Sudjelovanje u nagradnom kvizu će biti omogućeno samo osobama, koje će pristupom do web stranice imati omogućene kolačiće (eng.: cookies) i javascript.


13. Otkazivanje sudjelovanja

Sudionik može u bilo kojem trenutku tijekom nagradne igre opozvati svoje sudjelovanje u nagradnoj igri, na način da pošalje poruku na e-mail adresu [email protected]. Nakon primitka ove poruke, sudionik će biti isključen iz nagradne igre.


14. Rješavanje žalbi

Sve žalbe i reklamacije rješava organizator. U slučaju opravdanih žalbi se organizator obvezuje, da će ih ukloniti u što kraćem roku i o tome obavijestiti sudionike odnosno po potrebi i druge sudionike.


Datum ažuriranja pravila: 20. 12. 2023



Prazna
košarica?

Kupcima često nudimo posebne akcije. S praznom košaricom ih nažalost ne možeš iskoristiti.

Napuni ju s klikom na gumb "U KOŠARICU" kod pojedinačnog artikla.

Košarica

Poklon možeš odabrati na blagajni!

28-dnevno jamstvo zadovoljstva

Notice